رویدادها آرشیو خبر ها
یووه دیگر اشتباه نمی کنـد / راه قهرمانی طولانی اسـت

یووه دیگر اشتباه نمی کنـد / راه قهرمانی طولانی اسـت

فابیو کوالیارلا بازیکن ایتالیایی یوونتوس که در اکثر مواقعی که به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمده ناجی یووه بوده و نمایش خوبی را داشته از شرایط یوونتوس قبل از بازی با ناپولی و کسب اسکودتو می گوید .

شرایطت چطوره ؟

" شرایط من خوب ِ خوب است . خوشبختانه بازگشت من همزمان شد با برد و تساوی ارزشمند مقابل رئال . از اینکه به شرایط خوبم بازگشتم خوشحالم "

" من می دانستم که باید شرایط خوب ِ گذشته را پیدا کنم و خیلی سریع به تیم برگردم . بازی یوونتوس و ناپولی برای همه فوتبالدوستان به دلیل بزرگی 2 تیم و شرایط جدول مهم و حساس خواهد بود . من امیدوارم که کسانی که به ورزشگاه می آیند یک بازی خوب و زیبا را ببینند و راضی باشند "

" ناپولی تیم قبلی من است و من به آن احترام می گذارم . اما الان چند سال است که از ناپل رفته ام و طبیعتا بازی با تیم قبلی برای من حساس خواهد بود . من در آنجا خاطرات زیادی دارم که همیشه در ذهن من خواهد ماند . زمانی که کودک بودم و رویای بازی در ناپولی را داشتم و بعد از مدتی بازی بدون مشکلی از ناپولی جدا شدم "

" این تیم همان یوونتوس فصل قیل است و حتی در واقع ما با جذب بازیکنان جدید تقویت هم شده ایم . ما تنها بخاطر برخی اشتباهات در بازی مجازات شده ایم اما سعی می کنیم که اشتباهاتمان را محدود کنیم تا پیروز شویم "

" اکثر اشتباهات در تیم می توانند اشتباهاتی فردی باشند . مثلا وقتی شما به عنوان یک مهاجم فرصت خوب گلزنی را از دست دهید و یا به عنوان مدافع در دفع توپ و توقف حریف اشتباه کنید "

" ما مجبور به ترک اشتباهات خودمان هستیم . تیمی که برای قهرمانی در لیگ و رویا پردازی در اروپا می جنگد باید با کمترین اشتباه بازی ها را به پایان برساند "

" ما هنوز نیز در لیگ قهرمانان فرصت صعود را داریم . در اروپا من اعتقاد دارم که بسیار بد شانس بودیم . فرصت های زیادی را در بازی با کپنهاگن و گالا و حتی رئال از دست دادیم که بسیار بعید بود . اما هنوز 2 بازی مانده و ما فقط 6 امتیاز را می خواهیم "

آیا برای بازی 90 دقیقه ای امید داری و آماده ای ؟

" من بازیکنی سخت کوش هستم . باید برای آنچه که در فکر دارم تلاش کنم . من در یوونتوسم و انتظار بالاترین کیفیت از تیم ما می رود , پس من هم باید عملکردی در سطح تیم داشته باشم . من این فصل کمی بخاطر مصدومیت اذییت شدم اما می بینید که هر بار که در زمین بودم نهایت انرژی را صرف کردم "

" حتی زمانی که چند دقیقه در زمین باشم انگیزه بالایی دارم و می خواهم گلزنی کنم . برای من مهم پیروزی یووه است اما هیچ بازیکنی از گلزنی هم بدش نمی آید "

" من بعد از چندین ماه مصدومیت به میادین بازگشتم و بعد از آن به دلیل ضربه ای که به زانوی من در یک بازی دوستانه وارد شد دوباره دچار مصرومیت شدم . در اوج بودن و برآورده کردن انتظارات تحت این شرایط مسلما آسان نیست "

" فیورنتینا تیم خوبی است که با برنامه بازی می کند آن ها خریدهای خوبی داشتند و برای اسکودتو خواهند جنگید و همچنین اینتر که هنوز هم می تواند یک رقیب برای ما باشد . اما رم در حال لنجام کار فوق العاده ای است و سزاوار چیزی که اکنون در اختیار دارد است "

" ما و ناپولی در تعقیب رم خواهیم بود و برای بدست آوردن صدر خواهیم جنگید . ما از او فصل هم انتظار تجربه یک فصل سخت و پر تنش را داشتیم زیرا همه تیم های مدعی تقویت شده اند . اما باید توجه کرد که هنوز در ابتدای ماه نوامبر قرار داریم و بنابراین راه قهرمانی بسیار طولانی است گ

آنیلی ؟

" رئیس آنیلی فردی بزرگ و قابل احترام است . کسی که همیشه شاهد تمرینات ما است و باعث افتخار و غرور زیاد ما در یوونتوس است . ما شرایط خوبی را با حضور او در یوونتوس تجربه می کنیم "

" برای هر آنچه که مجموعه یوونتوس و شخص آنیلی از ما می خواهد ما نهایت تلاشمان را بکار می گیریم . مدت ها بود که یوونتوس افت زیادی داشت و شاید گمان می کردند که یوونتوس دیگر باز نخواهد گشت اما زیر نظر کونته و با تلاش همه بازیکنان یوونتوس 2 اسکودتوی پیاپی را با شگفتی زیاد کسب کرد "

بهترین گل تو ؟

" شاید همه گل ها برای من زیبا باشد . اما می توان به گلی که مقابل چلسی در لیگ قهرمانان زدم اشاره کنم . در برابر قهرمان اروپا و در بازی که از باخت پیروزی ساختیم . و همچنین گل من در برابر پسکارا و پشت پای من مقابل اودینزه . من همه گل هایی که زدم را دوست دارم زیرا از دیدن آن ها احساس رضایت می کنم "

" ما در برابر رئال خو بودیم ولی متاسفانه امتیاز از دست دادیم . در لیگ قهرمانان شرایط خاصی را دنبال می کنیم اما کماکان می خواهیم ثابت کنیم که لایق چیزی بالاتر و بهتر هستیم . باخت گالاتاسرای مقابل کپنهاگن درس زیادی به ما داد , کپنهاگن که امید کمی برای پیروزی و صعود داشت با پیروزی بر گالا شرایط جالبی را ایجاد کرد "

" خوب حالا ما باید نمایشی حتی فراتر از بازی با رئال داشته باشیم و در 2 بازی آینده چیزی را از دست ندهیم . ما نباید با تکرار اشتباهات قبل پشیمانی را برای خودمان و هوادارانمان به بار بیاوریم "

" ما یوونتوس ستیم و می خواهیم که به مرحله بعدی صعود کنیم . برای بودن تمام تلاشمان را بکار می گیریم "

" در خط حمله یوونتوس بازیکنان خوبی حضور دارند . کارلوس توز که به خوبی در یوونتوس بازی می کند و یرنته کهکم کم شرایط خود را پدا می کند . همچنین جووینکو که مهاجمی فرصت طلب است و البته میرکو که مدت ها مهاجم اصلی ما بوده . من با همه بازیکنن رابطه نزدیکی دارم و تنها برای حضور در ترکیب یوونتوس با هم رقیبیم "

" شاید مصدومیت عامل دور ماندن من از ترکیب یووه بوده اما من هر زمانی که به میدان آمادم موثر کار کردم و کونته از نمایش من ابراز رضایت کرده . من امیدوارم که پراندلی به بازیکنان خط حمله یووه که بازیکنان کوچکی نیستند هم توجه کند "

" در بازی گاهی فرصت خوبی بدست می آید که موفق به گلزنی نمی شوید . ان لحظه و فرصت می تواند به یک لحظه بد برای شما تبدیل شود اما زمان به عقب باز نمی گردد و بازی تمام می شود و این همیشه در ذهن شما باقی می ماند "

" من بر عکس این را می خواهم و به دنبال یک گل زیبا هستم در یک بازی مهم . رویای من گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: